Schouder en rugpijn

Je bent er klaar mee!

schouder en rugpijn, herkenbaar?

opzien om te gaan werken

Rug en schouderpijn/ praktijktopfit.nl

Morgen moet je weer werken en je hebt zo veel pijn in  jouw schouders en rug. Je ziet hier tegenop, gaat het lukken? Maar thuis blijven is geen optie, ze verwachten je en je wilt jouw collega’s niet in de steek laten,  dan maar een extra pijnstiller.

Niet kunnen spelen

Door schouder en rugpijn niet kunnen spelen/ praktijktopfit.nl/pijnvrij/

Jouw kinderen vragen of je met ze meespeelt. Je springt op de trampoline en je voelt meteen een pijnscheut in jouw schouders en rug, het gaat echt niet. Gisteren lukte het tikkertje niet en als je er over nadenkt, heb je de laatste tijd helemaal niet met jouw kinderen kunnen spelen, behalve een bordspel. Je voelt je tachtig en niet die vitale moeder van 40 die je wilt zijn.

Slecht slapen

Door schouder en rugpijn slecht slapen/ praktijktopfit.nl/pijnvrij/

De wekker loopt af om half 6. Neeeeeee, niet nu al. Je voelt je zo moe, het lijkt alsof je de hele nacht niet geslapen hebt. Je wil je wekker uitzetten en door de draai, voel je je rug en schouder weer.
Je kunt bijna niet het bed uitkomen. Je laat je uit bed vallen, zodat je op handen en voeten komt te zitten en denkt hoe kom ik deze dag weer door.

Anderen niet kunnen helpen

Door schouder en rugpijn anderen niet kunnen helpen/ praktijktopfit.nl/pijnvrij/

De telefoon gaat, het is jouw moeder. Ze vraagt of je nu kunt komen, want jouw vader is in de tuin bezig en hij kan het niet alleen en daar ga je weer. Nee, zeggen tegen jouw ouders dat kan niet. Als je weer thuiskomt, weet je niet meer door de pijn in rug en schouders hoe je de auto uit moet. Hoe nu verder …

niet kunnen sporten

Door schouder en rugpijn niet kunnen sporten/ praktijktopfit.nl/pijnvrij/

Je gaat naar de sportschool, niet omdat je het leuk vindt, maar omdat het van jezelf moet. Sporten is gezond en die paar kilo’s moeten er nu toch echt af. Je gaat op een toestel zitten, rekt je uit om het handvat te pakken en .. het schiet weer in die schouder. Wat doe ik mezelf toch aan, ik ben er klaar mee. Je loopt weg en denkt, “maar wat moet ik dan gaan doen?”

Maar wat als?

Pijnvrij bewegen/ praktijktopfit.nl

De schouder en rugpijn over is, jij fluitend naar jouw werk gaat en je niet druk hoeft te maken over wel of niet ziekmelden.
Als de kinderen vragen om te spelen, je gewoon mee kunt doen en zelfs spontaan met de kinderen gaat spelen als zij het niet verwachten.
En hoe zou het zijn als ‘s morgens de wekker niet meer hoeft af te gaan, omdat je al wakker en uitgerust bent. Jij jouw vader kunt helpen in de tuin en daarna nog andere dingen kunt doen, die je leuk vindt.
Toch nog die paar kilo kwijt te raken, door onder andere de sport te doen die je leuk vindt.
En dit alles zonder  schouder en rugpijn.

Wil jij ook schouder en rugpijn vrij zijn?

Dat kan met traject “Pijnvrij” van 5 sessies van 1½ uur, waarbij je aan het einde van dit traject::

Spelen zonder schouder en rugpijn / praktijktopfit.nl/pijnvrij/

kunt Spelen met de kinderen

De vraag: “Mam, ga je meespelen?” kun je met ja beantwoorden. Je rent met jouw kinderen in de tuin, doet tikkertje, springt met ze op de trampoline. De kinderen genieten en jij ook. Moe en voldaan drinken jullie samen wat lekkers na het spelen.

Gratis blogs/ praktijktopfit.nl

Zonder angst om uit te vallen kunt werken

Zonder zorgen, dat je uitvalt werk je weer al jouw diensten. Heerlijk even wat anders dan moeder zijn. Op het werk doe je je eigen werk fluitend. Ook heb je nog energie om jouw collega’s te helpen, omdat er een collega ziek naar huis is gegaan.

Rug en schouderpijn vrij/ praktijktopfit.nl/gratis-sessie/

De sport doet die jij leuk vindt

Je hebt weer plezier in het sporten, kunt alles meedoen en merkt dat je steeds beter wordt. De training is voordat jet het weet al weer voorbij, omdat dit is wat je leuk vindt.
De kilo’s die je kwijt wilde zijn er bijna af en je voelt je weer die fitte moeder van 30 , die je eerder was

Uitgerust wakker worden zonder schouder en rugpijn / praktijktopfit.nl/pijnvrij/

Uitgerust wakker wordt

Als je naar bed gaat, val je meteen in slaap. Je slaapt de hele nacht door, terwijl je ‘s morgens toch echt wakker wordt in een andere houding dan dat je bent gaan slapen. De wekker gaat af, je staat meteen op en hebt je zin in de dag.

Anderen kunnen helpen zonder schouder en rugpijn / praktijktopfit.nl/pijnvrij/

Anderen kunt helpen, zonder over je eigen grenzen te gaan

Je schoffelt het onkruid in de tuin, rijdt de zware kruiwagen weg en leegt deze bij de composthoop en als je klaar bent met de achtertuin, vraag je aan jouw vader of de voortuin ook gedaan moet worden.  Jouw vader vraagt of je ook kunt helpen met de voortuin en dat vind je goed.
Als je thuiskomt, spring je uit de auto. De volgende dag heb je alleen wat spierpijn, maar geen pijn in jouw rug of schouders. Je hebt een goed gevoel, want je kunt weer anderen helpen zonder dat dit ten koste gaat van jezelf.

“Gooi alle bezwaren aan de kant en maak tijd voor jezelf!”

Traject Pijnvrij

487 297 voor de eerste 5 klanten
  • 5 sessies van 1½ uur
  • Combinatie coaching en massage

Wat klanten
zeggen over mij

Isabel heeft mij een heerlijke massage gegeven, ze had snel door waar de pijnpunten liggen, waardoor ze gericht kon masseren. Kundig en doortastend.

Jammer dat de tijd op was, kwam zeer ontspannen van de massagetafel af.

Maaike de Valk

Isabel weet snel een prettige, ontspannen en vertrouwelijke sfeer te creëren in haar zeer schone en netjes ingerichte praktijkruimte.

Ze is opgewekt, vriendelijk, respectvol, kan goed luisteren en masseert heerlijk en overduidelijk met passie. Soms is de massage zo ontspannend dat ik tijdens de massage inslaap.

Ze geeft ook oefeningen mee naar huis zodat ik zelf tussen de massage-afspraken door kan blijven werken aan het herstel van mijn blessure(s)

Magteld Zeitler